جلسهء شورای ایالتی نورد راین وستفالین آلمان نهضت فراگیر دایر گردید
شورای ایالتی نورد راین وستفالین نهضت فراگیر شورای ایالتی نورد راین وستفالین نهضت فراگیر

جلسهء نوبتی شورای ایالتی نورد راین وستفالین نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی بتاریخ 29 جون سال جاری به اشتراک رفیق همایون بسیم مسوول سکرترمسوول و مسوول بخش تشکیلات شورای سراسری المان و رفیق هدف مند مسوول بخش تفاهم شورای سراسری المان نهضت فراگیر در مرکز کلتوری شهر لیونین دایر گردید.

 

گزارش اساسی توسط رفیق دامون و گزارش مالی توسط رفیق غفوری و تشکیلات توسط رفیق شیرزاد ارائه گردید. بعد از ارائهء گزارش اساسی صحبت های متقابل از جانب رفقا و حاضرین در جلسه صورت گرفت و نظریات و پیشنهادات رفقا مورد استماع قرار گرفتند.

در این میان سخنان رفيق نجيب عظیمی که توأم با ارائه پیشنهادات و نظریات سازنده بود در سمت دهی کاربعدی شورای ایالتی بخاطر تحقق هرچه بیشتر پلان های روی دست درخور توجه و قدردانی می باشد.

 

در جلسه تذکر داده شد، که در اثر کار و فعالیت شورای ایالتی نورد راین وستفالین به تعدادی سه رفیق (جوان) جدید به عضویت نهضت پذیرفته شده و غرض فعالیت های بعدی به بخش جوانان نهضت فراگیر معرفی گردیدند.

 

رفیق بسیم بعد از استماع گزارش اساسی توسط رفیق زلمی دامون، مالی توسط رفیق عادی غفوری و تشکیلات توسط رفیق زبیر شیرزاد بالای نکات عمده بخش تشکیلاتی، بهبود بعدی کار شورای ایالتی تماس گرفته و با صحبت های رفیقانه و رهنمودی شان کار جلسه را ارزیابی نموده و آرزوی بهبود بعدی کار را نموده و از تلاش اعضای نهضت در جهت جلب و جذب جدی جوانان در نورد راین وستفالین تشکری و پشتیبانی به عمل آورد.

گفتنی است که شورای ایالتی نورد راین وستفالین بمنظور کمک مالی برای سهم گیری فعال اعضای نهضت فراگیر در انتخابات پارلمانی پیشرو فوندی را ايجاد نمودند تا اعضای نهضت در این ایالت اعانه پرداخته و در زمان لازم به مرکز و کاندیدان نهضت فراگیر در کارزار انتخابات پارلمانی ارسال دارند.

 

جلسه که بساعت 2 بجهء بعد از ظهر دایر گردیده بود در فضای رفیقانه بکار خویش بساعت 5 بجه خاتمه بخشید.


July 6th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها